Seneca

"Ha az íjász elvéti a célt, magában keresi a hibát. Ha nem találsz célba, az sosem a cél hibája. Jobb célt akarsz? - Legyél jobb Te magad!" (G. Arland)
"Ha nem tudod, melyik kikötőbe vitorlázol, egyik szél sem kedvező." (Seneca)
"Világosan meghatározott célok hiányában mindennapi triviális dolgokat kezdünk furcsa hűséggel elvégezni, míg végül a rabszolgájukká válunk." (R. Heinlein)
"Változtasd meg a világot! Kezdd magaddal!" (Máni)


2013. július 25., csütörtök

Én Istenem, Jóistenem...


Ez nem Aszófő, de majdnem
Hú, ez aztán csúszós nap volt!
Tegnap késő éjjel értem vissza Aszófőről Budára, még elvánszorogtam az éjjel-nappaliba, ittam egy jó hideg Staroprament, aztán eldőltem, mint egy zsák.
Reggel lenyomtam az ébresztőt, engem meg azonmód újra el is nyomott az álom, épp, hogy (f)elkészültem a 9-es coachingra.
Nem tudom, attól-e, hogy - miután elaludtam - nem került sor szokásos reggeli meditációmra, mindenesetre az egész napom szétesett.
A kilences kócsing kereteit képtelen voltam tartani, jó fél órát csúsztunk, igaz, meditálni tanítottam Kliensemet, végül is belefért, hogy "műsoridőn kívül" (ez a meditáció vezetőknek külön idevágó téma, lesz még róla szó, sok is, mert nagyon fontos); másrészt második Ügyfelem még éjjel sms-ben lemondta a találkozót, keletkezett egy "lyukasórám" (ez úton üdvözlöm Jakab és Kristóf nevű olvasóimat!).

Utána egy újabb counselling következett, ezzel megint csúsztam, már nem olyan sokat, de a halálom, mikor keret-problémáim támadnak.
Aztán egy találkozó egy régi barát-ügyféllel, csőd, tönkrement az ember, ház is oda, rettenet, itt is csúsztam, és ez ment egész nap.

Síkos nap volt a mai. De végül mégis, ez is jó lett!!!
Már a következő bejegyzésre készülve elég sok zenét hallgattam, aztán a Mohában ittam egy Unikumot, utána meg már itt egy sört. A zongorista épp abbahagyta, és én  rákéredzkedtem a zongoraszékre, játszottam egy kicsit. Jó is volt, rossz is. Jó, mert jó, rossz, mert olyanok voltak ennyi kihagyás után az ujjaim, mint az aprófa. Mindegy.

Aztán láttam, mennyien látogattak megint a blogra, és, íme, itt az első Rendszeres olvasó Tag is.
Szia, Misiiiii! De jó látni Téged, még ha ilyen kicsiben is :-)
(Misivel még a - leánykori nevén - Westelnél dolgoztunk együtt és barátkoztunk össze.) Érdekes, most, ahogy felbukkanásod nyomán felbukkannak az emlékek, úgy rémlik, ennyi év távolából a Westel némely vonatkozásban kicsit olyan, mint a katonaság volt. Mit gondolsz?
- - - - - -
Holnapra van egy kötelességem és egy tervem.
Előbbi, hogy elmagyarázzam, mivégre a síelős kép a mai TITOK-bejegyzésben.
Utóbbi a zenéléssel van kapcsolatban, e vonatkozásban (is) mondható, hogy a mai napom kerek.
Annyit már most is mondhatok: a síelés és a zongorázás (tágabban: a zene) összefügg.

Most pedig megyek aludni, mert:

... lecsukódik már a szemem...
(Legegyszerűbben úgy tudsz megjegyzést írni, ha itt, szinte EZ ALATT a megjegyzés szóra kattintasz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése