Seneca

"Ha az íjász elvéti a célt, magában keresi a hibát. Ha nem találsz célba, az sosem a cél hibája. Jobb célt akarsz? - Legyél jobb Te magad!" (G. Arland)
"Ha nem tudod, melyik kikötőbe vitorlázol, egyik szél sem kedvező." (Seneca)
"Világosan meghatározott célok hiányában mindennapi triviális dolgokat kezdünk furcsa hűséggel elvégezni, míg végül a rabszolgájukká válunk." (R. Heinlein)
"Változtasd meg a világot! Kezdd magaddal!" (Máni)


2014. február 8., szombat

Stand-by? Go on, Coach 'n MEET!

(Na,írtam Karácsony előtt, volt a nagy fogadalmam, hogy így, meg úgy, a MEET dolgát majd hogyan folytatom, míg aztán a Karácsony beelőzött. Alázat mindenekelőtt, tettem hozzá, engedek a nyomásnak, MEET-ügyben meg majd később találkozunk... Most van a később, még ha akkor nem is láttam.)
 

Vége a Karácsony idejének bőven, Farsang van!
A karácsonyi bejegyzést töröltem, mert így van rendjén.

Vissza a proficoachinghoz!

Két - pontosabban három - dolog fog történni hamarosan.
1. Ez a blog megy tovább a coaching ügyeivel, van több fejlemény, és még régi terveket is szándékozom továbbvinni, illetve megkezdett fonalakat újra felvenni.
2. A MEET szövegeit innen leveszem, és átteszem egy új blogra, amelyen
3. az új dolgok mellett meghirdetem az első nyitott Megújuló Emberi Erőforrás Tréninget!

Nézz vissza: egy héten belül megírom a részleteket! Let's MEET ©!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése