Tegnap dicsőségesen levizsgáztam, nagy élmény volt, ICF akkreditált coach vagyok, innentől csak adminisztrációs kérdés a PCC - tényleg kiérdemeltem a blogom nevét!
Ma meg kezdődik a Kecske éve, ami köztudottan a legjobb évek egyike lesz széles e században, a tegnapi siker nyilván ennek előmekegése.
És nem elég, hogy kezdődik a Kecske éve, de még az is, hogy ma van a nagy E.On bemutatkozó nap, hihetetlen dzsembori, az előrejelzések szerint 80 résztvevővel, ami arra utal, hogy "feszült érdeklődés előzte meg a..." hát ezt a napot.
Vezetők, HR-esek jönnek el, hogy megnézzék, mi a felhozatal tréningben, coachingban, van-e innováció, vagy csak régi babák új köntösben, a köntös is "Pervollal mosva".
A nagy E.On-nap üzenete a részünkről Skytech Film üzletágunktól kölcsönzött szlogennel: VÁLTS NÉZŐPONTOT!
Mit jelent ez a nézőpont-váltás egy szervezet életében?
Sok válasz kínálkozik.
Mi mindenesetre kitaláltunk néhány programot, ami a NÉZŐPONTVÁLTÁSt támogatja.
A nagy E.On-nap üzenete a részünkről Skytech Film üzletágunktól kölcsönzött szlogennel: VÁLTS NÉZŐPONTOT!
Mozi: Skytech Film - a Stratego legény-vállalkozása |
Sok válasz kínálkozik.
Mi mindenesetre kitaláltunk néhány programot, ami a NÉZŐPONTVÁLTÁSt támogatja.
- A szó szoros - és átvitt - értelmében is "Kulcsot adunk" (és nem beadjuk a kulcsot!) a megértéshez, akár önmagunk, akár mások vagy folyamatok megértése is cél.
- Azt állítjuk - és programot is adunk hozzá -, hogy akár értékesítésről, akár vezetésről, akár együttműködésről, akár motivációról, akár stressz-oldásról van szó, belülről minden hatékonyabb - "Belülről - bármi".
- "Vakfolt-tisztítás" - sajátos megközelítésű programunk során a csoporton belüli kapcsolatokat arra használjuk föl, hogy a többiektől és kölcsönösen segítséget kérjünk saját vakfoltjaink felszámolásához. Gestalt-szemléletű és módszertanú fejlesztő munkáról van szó, ahol a visszajelzés kérése, adása, a visszajelzések fogadása, a másikra való odafigyelés, a megértés és a visszacsatolás egészen mély, intenzív tapasztalatával találkozhatnak a résztvevők.
- "Lean-megközelítésű stressz-menedzsment" - a szervezetek a stressz-kezelés felelősségét bizonyos értelemben az egyéni munkavállalóra hárítják (úgymond: a munka stresszes, de te mindenképpen oldd!). Programunkban mi a Munkavállalót - beleértve természetesen a vezetőket is - Belső Ügyfélnek tekintjük, és úgy közelítjük meg a témát, hogy a Munkavállaló mint Ügyfél igényeivel "húzza" a szervezeti kínálatot. A képzés célja így egyrészt az, hogy az egyénnek támogatást nyújtsunk ahhoz, hogyan tudja stresszét maga a lehető leghatékonyabban oldani, másrészt pedig az, hogy a munkahely milyen szervezeti keretet, tényleges módszertani és formális keretet tud biztosítani ehhez a folyamathoz! Nagyon gyakorlatias program ez, amely a Munkáltató és a Munkavállaló - Szervezet és Egyén - közös felelősségét hangsúlyozza a témában, és mindkettőnek ad olyan eszközöket, amely révén a a hatás szinergikusan tud megnyilvánulni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése